Qui té l’hort ben proveït, amb poc pa va tip!

29 juny 2012 at 16:00 1 comentari

Ja fa un parell d’anys que vam arrencar l’hort de Can Font i cada any està més maco. Tot i que quan arriba l’hivern es gela tot, o gairebé tot (les faves van sobreviure), la primavera i el grup de manteniment que treballen de dilluns a divendres pel matí el fan reviure!

La novetat és que aquest any és tot ECOLÒGIC. La majoria del planter ens el fem nosaltres amb llavors ecològiques i el compost també surt de casa.

Tenim un hort molt variat: les maduixes més dolces de Llorà, tomàquets, pebrots de tots colors, enciam per donar i vendre, cebes, ravanetes, carbassons dels bons, remolatxa, cogombres, carbasses, albergínia, mongetes tuti color  i tot això acompanyat de menta, calèndules, flors que donen un toc de color i criden les abelles, farigola i romaní per tenir l’hort ben protegit.

Per tal de millorar en la gestió de l’hort estem aprofitant un pou que tenim per poder regar i així ser una mica més sostenibles cada dia.

Entry filed under: Activitats, Notícies. Tags: , , .

El Cigne Rostit treu suc al Dia Internacional dels Museus! Rebuda al grup de trekking de la 4ª etapa de Sant Martí de Llémena a Llorà

1 comentari Add your own

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed

Benvinguda!

Us donem la benvinguda al bloc de la residència Can Font. Aquí hi trobareu articles sobre les activitats de Can Font escrits per els propis usuaris i usuàries.

Col·lecció 2011/2012 de bijuteria de la Fundació Astres

Catàleg de la Col·lecció 2011/2012 de bijuteria de la Fundació Astres

Calendari d’entrades

juny 2012
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« mai   jul »

Plataforma Educativa a Facebook

Segueix

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: