Crònica de la visita i entrevista dels @terapiadeshock al programa de ràdio El Cigne Rostit

17 maig 2012 at 11:27 3 comentaris

El dia 13 d’abril, una tarda de plugim, a les 4:30 hores la ràdio del Cigne Rostit teníem entrevista amb dos dels components de Teràpia de Shock!!! El cantant en Ferran i el bateria en Gerard.

Tots estàvem molt nerviosos, perquè teníem ganes de coneixe’ls. Quan va sonar el timbre, tots miràvem pel vidre, i la “Gambeta” estirava fort de la mà d’en Jos fins a la porta per obrir-los i sortir a buscar-los.

Ja una mica més calmats els vam explicar una mica com és el centre i el que fem. Llavors vam acompanyar-los fins la sala de ràdio. Un cop allà tots vam ocupar els nostres llocs per començar amb l’entrevista. Per ambientar el moment i trencar el gel el “Pollito” va posar una mica de música, i la resta de l’equip vam entrevistar-los sobre els nostres temes.

Tot i que algun va costar-nos arrencar més que altres, i és que no qualsevol dia s’entrevista als de Teràpia de Shock. Vam poder cantar una cançó plegats i fins i tot algú va poder intercanviar uns ritmes amb la bateria, quin moment.

Van quedar molt contents de la ràdio, quina il·lusió!

Al final de l’entrevista, com és costum amb els nostres convidats, els hi vam regalar una samarreta del Cigne Rostit firmada per tots.

I ells ens van fer un autògraf a una foto del grup. La veritat és que va ser un moment inoblidable.

Gràcies Anna!!
I aquí en teniu la prova.

(properament publicarem els arxius d’àudio dels programnes de ràdio d’El Cigne Rostit)

Entry filed under: Activitats, Notícies. Tags: , , .

El nostre Sant Jordi 2012 a Girona! El Cigne Rostit treu suc al Dia Internacional dels Museus!

3 comentaris Add your own

• 1. aziz  |  3 juny 2012 a les 20:15

nois, això que esteu fent es molt gran.. Al final , tots el famosos hauran de fer cua per una entrevista vostra. molt bé nois i endavant!!

edu, por la parte que te toca (muy grande), enhorabuena, parece que el laburo va dando sus frutos.

felicitats a TO KISKI.
    Una forta abraçada!!

no me llames……llamame…………….

• 2. nuria  |  26 agost 2012 a les 11:01

Hola Can Font!!!
    Soc la Gambeta; tinc moltes ganes de veure-hos, per explicr-vus moltes coses. Que sepigeu que pels de radio no m’he cadat assentada, per la meva part tenim un contacte molt important es un grup de musica de roock de Ribes de Freser; es diuen els Txarango. També el meu cosi el Pacp de l’ajuntament amb va dir que l’haviem de trocar per quedar em el dia i l’hora!!! Can Font hos trovo molt a faltar molts patonts per tots. Que Fort……….

• 3. Can Font  |  1 setembre 2012 a les 11:20

Nenea vaja amb les vacances que t’estàs fotent!! Quina envejota, sanaaa!!
      Tenim ganes de veure’t el moreno, jejejeje!!!
      Això del grup és molt interessant ara buscarem alguna cançó per anar-nos posant al dia.
      Merci pel teu missatget gambetaaaa!!
      Esperem que tornis aviat!!!!

Respon

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed

Benvinguda!

Us donem la benvinguda al bloc de la residència Can Font. Aquí hi trobareu articles sobre les activitats de Can Font escrits per els propis usuaris i usuàries.

Col·lecció 2011/2012 de bijuteria de la Fundació Astres

Catàleg de la Col·lecció 2011/2012 de bijuteria de la Fundació Astres

Calendari d’entrades

maig 2012
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« abr   jun »

Plataforma Educativa a Facebook

Segueix

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: